Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chování zákazníka na trhu s uměním
Mičková, Markéta ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá motivacemi subjektů poptávky k nákupu uměleckých děl. První část práce se věnuje teoretickým východiskům problematiky chování spotřebitele a také prostředí trhu s uměním. Druhá polovina práce se zabývá analýzou výsledků dotazníkového šetření, pomocí kterých definuji jednotlivé segmenty zákazníků. V závěru práce předkládám doporučení, která vycházejí z výsledků analýzy. Cílem bakalářské práce „Chování spotřebitele v oblasti uměni“ je na základě analýz vlastností a chování charakterizovat zákazníky/spotřebitele na trhu s uměním a doporučit, jakým způsobem s nimi nejlépe komunikovat a oslovit je.
Chování zákazníka na trhu s uměním
Mičková, Markéta ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá motivacemi subjektů poptávky k nákupu uměleckých děl. První část práce se věnuje teoretickým východiskům problematiky chování spotřebitele a také prostředí trhu s uměním. Druhá polovina práce se zabývá analýzou výsledků dotazníkového šetření, pomocí kterých definuji jednotlivé segmenty zákazníků. V závěru práce předkládám doporučení, která vycházejí z výsledků analýzy. Cílem bakalářské práce „Chování spotřebitele v oblasti uměni“ je na základě analýz vlastností a chování charakterizovat zákazníky/spotřebitele na trhu s uměním a doporučit, jakým způsobem s nimi nejlépe komunikovat a oslovit je.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.